5 Simple Techniques For اینستاگرام

Wiki Article

مکینتاش )

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

* Insert photos and movies towards your story that vanish immediately after 24 hours, and bring them to existence with pleasurable Artistic instruments.

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام — آموزش تصویری گام به گام

حدود ۹۰ درصد جوانان بیشتر از هر گروه سنی دیگری از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و در مقابل آن آسیب‌پذیر هستند.

این روزها که فضای مجازی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد دغدغه هایی هم برای ما ایجاد کرده است . یکی ازاین فضای مجازی که ازمحبوبیت بسیارهم برخورداراست اینستاگرام است حداقل هرفرد یک صفحه شخصی یا کاری در فضای اینستاگرام دارد که این صفحه مجازی شامل فالوور (افراد دنبال کننده صفحه شما) فالورینگ (افراد دنبال کننده توسط شما) و پست های شما است.

محسن فینی‌زاده، مدیر مرکز پژوهشی «بتا» که تحلیل‌هایی را با کمک داده‌های شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید: درحقیقت اینستاگرام و بعضی دیگر از شبکه‌های اجتماعی، سبب حذف هزینه‌هایی مانند اجاره مغازه یا فروشگاه، سرمایه‌گذاری کلان ابتدای کار و حتی حذف هزینه سربار و مالیات و… شده‌اند. بررسی‌های مرکز پژوهشی بتا نشان می‌دهد اکنون حدود یک میلیون صفحه از طریق اینستاگرام کسب درآمد حداقلی دارند؛ همچنین حداقل ۲۰۰هزار کسب‌وکار بزرگ و متوسط در اینستاگرام درحال فعالیتند که هر کدام از این صفحات، منبع درآمد ماهانه یک یا چند نفر است. مدیر مرکز پژوهشی بتا تأکید می‌کند، براساس آمارهای استخراج شده از سوی این مرکز، حدود ۵۰۰هزار کسب‌وکار استانی و بومی در اینستاگرام صفحه فعال دارند که از این صفحات هم به‌عنوان بستری برای تبلیغ و هم برای ارتباط با مشتری و ارائه محصولات و فروش آن استفاده می‌کنند. آنچه مشخص است فضای پیش روی اینستاگرام نه فقط به‌عنوان یک شبکه سرگرم‌کننده و تفریحی، بلکه به‌عنوان بستری برای انجام فعالیت‌های تجاری مطرح است؛ از آنجا که مرجعی قانونی و رسمی برای مدیریت مبادلات انجام شده در اینستاگرام وجود ندارد، میزان گردش مالی حاصل از مبادلات کالا و خدمات در این پلت‌فرم قابل محاسبه نیست.

به فالووان ترتیب از چپ به راست، کارکرد گزینه‌های موجود در این نوار منو به شرح زیر است:

ممنون از تیم خوب فالووان من فالوور بخوام یکجا برای چند پیج بخرم چی باید بکنم؟

اگر به دنبال کسب درآمد از صفحه اینستاگرام خود هستید در قدم بعدی شما بایستی با قوائد و اصول محتوا گذاری در اینستاگرام آشنا شوید تا با قراردادن عکس یا مطلب از محصولات یا خدماتتان نسبت به جذب بیشتر و فروش اقدام نمایید.

در سال ۲۰۱۳ رشد اینستاگرام ۲۳٪ بود در حالی که فیس‌بوک به عنوان کمپانی مادر تنها ۳٪ رشد را تجربه کرد.[۲۳] گفته می‌شود اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیس‌بوک بزرگتر خواهد شد.

هرچه طرفداران بیشتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که با آنها ارتباط برقرار کنید و فالوورهای بیشتری به دست آورید 

آموزش اینستاگرام – افزودن و تغییر دادن یک پس‌زمینه استوری

مجموعه‌ای از گفتاوردهای مربوط به اینستاگرام در ویکی‌گفتاورد موجود است.

Report this wiki page